måndag 4 november 2013

Tackar för musiken

Hej alla.

Nu har jag iaf fått EN unge i säng, och de andra två väntar på läxförhör. Idag handlar det om klimatfrågor. Vad skulle kunna vara mer aktuellt än detta, då deras far befinner sig i Brüssel på klimatforskningsmöte. Inte så lite utmanande det heller....

Och i glappet passar jag på att sända ett stort TACK till er alla för en alldeles strålande insats igår. Jag var så lycklig, och gick med lätta steg från kyrkan. SÅ bra har ni hittills aldrig sjungit, och jag ser fram mot kommande utmaningar tillsammans med er! Härligt! 

Lasse spelade in de sjungna bitarna, och ni ska veta att han var en av de första att komma fram och tacka mig/er för den underbara musiken och inte minst sången! Vid vår nästa repetition tänker jag att vi kan lyssna på några av sångerna.

Ha nu en skön vecka, så ses vi glada och utvilade, redo att sätta tänderna i gamle Otto Olssons "Advent" nästa måndag!

Många och glada hälsningar

Helene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar