måndag 25 november 2013

Körkurs





 Hej alla.

Nedan ser ni ett utskick från en tjej som gärna vill komma och lära oss sjunga på fler sätt. Är detta något som ni skulle tycka vore intressant?

Vi kan väl prata om det på ngt fika i typ januari.



Hej!
Jessica Gorlee heter jag och jag är sångerska, logoped och auktoriserad CVT-sånglärare. CVT står för Complete Vocal Technique, läs mer om det på www.completevocalinstitute.com.
Jag flyttade från Holland till Sverige år 2004. Jag har sjungit i kör sedan jag var 11 år och i Sverige har jag sjungit i kören Ad Libitum i Linköping. Jag älskar att sjunga själv men också att hjälpa andra att bli ännu bättre på det. Nu vill jag genom mitt företag Sång och Tal mm. hjälpa din kör att uppleva ännu större glädje och varietet när ni sjunger!
Det jag skulle vilja göra är att hålla en kortkort inledning till Complete Vocal Technique med lite sång under en del av er körkväll. Sedan får ni diskutera om ni vill veta mer om det här och då kan ni boka en workshop.
I körworkshopen berättar jag om stöd, funktioner, klangfärg och de effekter som används inom CVT. Kören får också prova på de olika funktionerna och klangfärg (eller annat som är aktuellt!) medan vi jobbar med ett verk eller en sång. Och så kan det finnas utrymme till masterclass. Coaching för enskilda körmedlemmar inför kören, där alla lär sig någonting.
Titta för mer information om mig och (bl.a.) CVT på www.sangotal.se  och www.facebook.com/sangotal.
Ser fram emot att träffa er!

Jessica Gorlee
Leg. Logoped
CVT-sånglärare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar